PUSS

Hejsan, nu är det inte julafton längre... :( Dagen idag har iaf varit jättebra, firade med släkten osv. och det var mysigt. Fick asmånga presentkort så jag måste shoppa snart! Hah :D Har ni haft en bra julafton? Sorry att jag inte bloggat på julafton btw men har inte hunnit! Nu är ju somsagt klockan efter 12 så det är inte julafton längre... Men det som är as dåligt är att det inte var snö på julafton? Fett dåligt ju-- Aja jag läggar väll upp mina julklappar om ngra dagar för jag är hos pappa nu och har varken min kamera elr ipad... Så sorry men det får ni stå ut med. Aja uppdaterar om några timmar igen! Puss Sandra :) <3

PS: Vad hade ni på er på julafton?
Jag hade ett par tights, en leopard klänning och en kofta :)

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0